träffade farbror ortopeden ikväll

överlevde besöket, va nog tack vara att puff va me=) va rätt nervös innan, gick förbi gamla jobbet innan också bara för att lugna ner mig lite...

gissade mitt blodtryck innan uskan tog de, hade fel på typ 5 i övertryck och 5 i undertryck, hon skrattade lite lätt uskan, sen fick vi sitta ner och vänta på doktorn, fick komma in, han undersökte lite, kunde självklart inte känna nå. Han kunde inte heller se nå på MR, men jag stod på mig och vill göra den så att man få se om vad de är för fel på de lilla knät...Han glömde att lyssna på lungorna och hjärtat, fick gå in igen och lyssna, han lyssna på ett ställe på vänster lunga, flyttade faktiskt stetoskopet på högra lungan och lyssnade på 2 ställen....sen tog han grymt lång tid på sig å lyssnade på hjärtat.....han kunde inte direkt svara på hur länge jag kommer va sjukskriven, då jag sa att jag inte direkt sitter still på mitt jobb....får inte heller raka benet nå mer....tur att jag nyss raka dem, borde hålla ett tag....
Sen fick vi träffa narkosen, ska få nått extra medel så att jag lugnar ner mig då jag sa att detta va de jag va mest nervös för....=) gick igenom om fasta och op dusch och sånt....Måste även hålla mig frisk, så svininfluensan, håll dig borta!!!!

Ni anar inte hur skumt de känns att JAG ska va patienten!!! Tur att man inte är de för ofta!!!

Dags för sängen!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0