mitt mål börjar ta form

Japp de gör det...Nu har jag tagit tag i träningen igen = ett steg närmare mitt mål på 50kg, vägde mig på jobbet i lördags....45.4kg....min max vikt har varit 48 och de va när jag bodde i USA, så vi får se hur det går!

Helgen gick bra, trots att jag va blå!!! Har nog aldrig haft de såhär lugnt på jag vet inte hur länge.....

Imorron ska jag träffa farbror doktorn som ska operera mig och sen träffa narkosen...är lite smått nervös måste jag säga, inte för ingreppet, men för att bli sövd....att få somna in med hjälp av nått medel som ska sprutas in i mig och gas som jag ska andas in...hjälp säger jag!!!! Visst de kan sin grej, men ändå....läskigt sen att vakna upp, undrar hur groggy man kommer vara....Fast som en kompis sa, de är nyttigt för mig detta, då jag själv har tänkt att vidarutbilda mig till narkossköterska....sen är de väl nyttigt att leka patient nångång också. Har ju dock testat på de när jag va på akuten x2, och de va ju ingen hit. Va anhörig har jag ju inte heller nå bra erfarenhet av, tur att man jobbar på rätt sida av vården, el va man ska säga...

all for now! återkommer efter att jag träffat farbror doktorn imorron....

puss och kram, vi ses på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0