kläder

kan man ha för mycke av de???
Ibland tror jag nästan de, särskilt nu när jag försöker få plats med en massa i mina ynka 3 garderober och en byrå....får typ knöka in allt....rensade ju en massa innan USA, och innan de också engång...men ändå så får jag inte plats.
Hittade en massa kläder som jag glömt bort att jag hade, känns inte som ett bra tecken, el va säger ni?
Egentligen skulle jag bara behöva några få plagg, då jag går i "pyamas" (läs jobb kläder)större delen av veckans 7 dagar....men ändå så kan jag ju inte låta bli att köpa mer mer mer kläder=)
Vi kör en kopia av alla "mode"-bloggar, bilden är gammal från tiden då jag va student...går oftast med en "blå/lila" pike...andra skor nu förtiden också....

tröja: landstinget  byxor: landstinget  skor: birkenstock

Tröja: landstinget
byxor: landstinget
skor: birkenstock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0