hemma igen!

har varit de i några dagar nu, men ändå.
Hade de jätte bra i Gbg hos malin, de va fullt ös medvetslös hela tiden!!!! Ostindien fararen, träffa malins familj, gå på stan, träffa sara, träffa kussen med make, träffa jonas och ole och framför allt, LISEBERG!!!!
Vi åkte dit med malins syster och systerdotter, oj va roligt vi hade det! Åkte typ ALLT!!!! Vi skaffade åkband, hjälp, trodde att jag skulle dö i några av dem, hänga riktigt högt upp i luften i en JÄTTE gunga och bara sitta fast i benen är lite små läskigt kan jag avslöja, el åka kanonen...Va riktigt skönt att komma iväg ett tag, då de va MASSOR på jobbet denna vecka som vanligt...klant jag stack mig på en kanyl så jag fick ta lite prover, tack och lov va allt negativt!!!!

På söndag är den stora dagen, opereras då! mest nervös inför att bli sövd, själva ingreppet har jag inga problem med, utan de är just de att man ska få ett medel insprutat i en och så kommer man somna. Är väl de att man har sånt kontroll behov och i detta tillfälle så kommer jag att tappa typ ALL kontroll över mig själv....får se hur länge man blir sjukskriver efter det.....

dags att fixa lite, om jag orkar, är helt färdig, trots att denna dag varit rätt lugn, el de har ju varit saker att göra, men ändå

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0