fullspäckad helg....

kan man minst sagt säga att de va....
Födelsedags fika hos Amanda på torsdag kväll efter att jag slutat jobba, sen jobbade i fredags, full rulle som vanligt, kom därifrån en 30min senare än planerat, ovanligt? NOPE!!!! Hann med en snabbis på Epp:n, sen skynda hem och packa inför att åka till Vindeln på Spex kickoff=) kräftor, dryck,badtunna, nya människor, riktigt roligt va de, dock inte många timmars sömn, men de gör inget;) sov på bussen hem, sov sen ytterligare några timmar innan de blev dags att skynda till nästa ställe....nämligen Villan, mitt älskade villan, jobbade pub, bara en massa gamla godingar som jobbade, förrutom bodil som inskolades=) mycke sent blev de även denna kväll. Insåg att de blir att jobba på sittningar i framtiden, pallar inte riktigt att va vaken så länge nå mer....skyller iofs på att jag sov lite de 2 nätterna innan....Detta slutade med att jag bokstavligt talat typ SOV hela gårdagen....

Men är ändå väldigt nöjd med helgen, fått umgåtts med puff en massa=)

Idag har jag suttit på MB och varit arg, hittar inte svaren på mina uppgifter som jag behöver till Meänkelin....fick ringa till mamma i slutet....

Till veckan då??? Jo, jobbar tisdag och onsdag, på kvällen blir de spex-möte fram tills att bussen går till Alvik för att sedan åka till min underbara Malin i Gbg=) Ska va där i 4dar, LÄNGTAR!!!! Malin har värsta schemat för helgen=)
Sen veckan efter de jobbar jag mån-tors, ledig fredag, jobbar lördag och sen op på söndan.....Får se hur länge jag blir sjukskriven....

dags att fixa lite käk tror jag!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0