en lugn kväll

hade vi ikväll, va riktigt skönt! Fast tanken "vad har jag nu missat att göra" ligger som och gror i bakhuvudet....men jag och jenny kunde som inte komma på nått....

Gårdagen va rolig, stod först på universum (ett ställe på campus) och raggade raggningsrepliker till Villan (vårat kårhus), sen fika hos Linda, som den fuskpellan har åkt till Turkiet nu!!!All inklusive, vill också!!!!
Sen blev de kladdkaka och födelsedags fika hos Sofia, puff va också där=) lisan fisan är så söt så söt=)

Nämde för chefen att doktorn inte visste hur länge jag kan bli sjukskriven, hon tog de bra! Lämnat in min första semester ansökan! Behövde som inte göra de i sommras, nu är de för MESKet, (medicinarspexet) som jag har tänkt att delta i på nått sätt....sen har jag gjort lite turbyten, åker till Malin i Gbg om 2v, LÄNGTAR!!!!

Helgerna är som bokade nu, jobbar denna helg, nästa helg blir de upptack för spexet, helgen efter de hälsa på Malin och helgen efter de så ska jag jobba lördagen och sen är de op som gäller!


Nä, borde sova lite, lite roligt att folk har börjat läsa min blogg, vart är era kommentarer????

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lars

Här är en! ;)

2009-09-06 @ 08:23:05
URL: http://qain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0