tråkigt att va sjukskriven

Japp de är va de är!
Visst, de är väl bra att jag inte springer på avdelningen, men är man en person som behöver stimuleras ganska mycke för att va nöjd så är detta rätt jobbigt. förra veckan va väl värst när man knappt kunde röra på sig utan att man trodde att knät skulle gå av. Va och la om mina sår i fredags, började snackas om starkare medicin för smärtan, hängde endel på NUS innan jag träffade Puff och co på Villan och Epp. Kvällen spenderades: surprise surprise i SOFFAN!!!Här har jag ju inte alls hängt nått, nej då! kvällen slutade iaf med att jag sträckt läste Flickan som lekte med elden, el hade en liten pause mellan 04.00-10.30 då jag sov. Hann precis läsa ut den innan de va dags för att göra sig klar för Gamm-kc middag!!! (vi som har varit kvällschefer på kårhuset), va roligt, va 9st som va där och åt, sen kom 5st förbi ibland och sa hej. När vi uglat klart i konferensrummet gick vi ner på dansgolvet, trodde aldrig att de skulle funka men kors i taket, jag pallade av att dansa på knät! Visst de blev inga djupdyk och sånt på golvet, men knät klarade det! Igår va de ju kanelbullensdag så jag och puff bakade bullar, första gången för mig faktiskt! Va ju inte så svårt, dock försvann en rad från boken när jag läste som fanns där när puff läste...skumt de där=) film, mys, träffade fin axel en snabbis, sen beställa lite kläder från www.forever21.com med Toss=) Tillbaka till Puff och sen hem med mina grejer som jag fått från lule via morbror och moster som är nere på besök=)

Idag då, ja ni, gått ut med sopor, plockat lite, försöker att ta de lugnt, pratat med min SG som tyckte att de va dumt att jag skulle börja jobba på måndag, men de är ju bara en dag de gäller. sen ledig i 3dar, ska träffa han nästa vecka! Tack och lov har jag en bra sjukgymnast. Han kom ihåg mig!!!! Har inte träffat han sen i april, hoppas att han inte märker för mycket att jag inte tränat fullt ut som jag ska nu under sommarn....
Ska träffa kostym-spex gruppen ikväll, ska ha första mötet. Lite nervöst, vet inte vilka som är med där, skulle helst vilja va i dans, men men....kan nog va bra att låta knät vila och sen vet jag ju inte om jag har ledigt än....

Åker upp till päronen till veckan, få lite miljöombyte, kan nog va nyttigt och bra! Ska upp till Happis och IKEA=) lite roligt att jag och mamma båda hade tänkt tanken=) måste börja kolla in deras hemsida så jag vet lite grann om va jag ska ha....Skulle dock behöva en större lägenhet, insett att mina väggar snart är fulla med tavlor, ska köpa en därborta, såg den i Paradiset (vart malins syster bor)!!!

Nä, kanske ska ta och dammsuga lite...borde ringa mamma och fråga henne en grej, hade tänkt förändra mig själv lite grann;)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Inte visste jag att du hade en blogg, men nu har jag hittat den :)Det är rätt kul att läs andras bloggar, kan fördriva mycket tid med det...



Du har överlevt sjukskrivningen nu :) och är tillbaka på det trevliga jobbet. Hoppas knäet pallar.

Take care. Själv ska jag ge mig ut i pp som ser något hotfullt ut med mörka regnmoln :( will I survive? Ska leta rätt på mitt supercoola regnställ.

kram

2009-10-14 @ 09:38:49
Postat av: eva

Hm, mitt namn försvann från förra inlägget och det är ju inte kul med anonyma kommentarer, så jag testar igen :)

2009-10-14 @ 09:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0