tillbaka i verkligheten

japp de är jag, ett tag sen som jag skrev. Har varit hemma hos päronen i lule torsdag-söndag.
I fredags va jag hos frissan för att permanenta mig, satt där med de otroligt sexiga spolarna och stank av läggningsvätska och va de nu heter. Fint blev de, MEN på redan på kvällen så började håret rakas ut, på lördagen va halva håret, de på sidorna RAKT och på söndag va ALLT rakt!!!! Höll på att bli knäpp, tack och lov hade vi tagit före kort så vi tog några efterkort också, men dessa behövde vi inte använda, fick pengarna tillbaka. Nu blir de knappt vågit efter att jag duschat=( va förbi en frissa här i Ume som såg helt förskräckt ut när hon såg mitt hår och jag berättade vad jag hade gjort....rätt roligt att se ändå....
Åkte till IKEA i lördags, hittade massa smått+en tavla, är nu redo för att baka pepparkakor till jul med mina fina pepparkaksformar=)kändes lites kumt att köpa dem, men men....
Söndagen spenderades på EFS i lule, träffa alla där va roligt=) fick köpa marias underbara kola, köpte 4 påsar, bara 2kvar=( fick åka bil hem, riktigt skönt va de att slippa trängas på bussen...Fick även träffa Björn  sen när jag kom hem, I like=)

Började iaf jobba i måndags, va resurs, va en  riktigt lugn dag tack och lov, men mitt självförtroende i att sticka sjönk ända ner till fotknölarna, stackars patienter....knät va inte glad på mig på kvällen, men har varit ledig nu i 3dar efter de så de dumma knät som nu går väldigt i vågor har fått vila upp sig....

Igår trodde att jag att jag skulle va hos min sjukgymnast, åkte dit och när jag träffade han så fick jag höra att jag skulle varit där FÖRRA torsdagen, galet irriterad blev jag då jag känner att jag måste komma igång med träningen. Fick en ny tid, imorse kl 7.00!!!! Gjorde stan med Björn sen, hittade en cykelhjälm som malin har tjatat på att jag ska inhandla nu ett bra tag så nu har jag gjort slag i saken. Kvällen spenderades i replokalen och klippandes i tyg inför spexet, ska bli riktigt roligt att se hur allt kommer se ut när vi är klara och ser allt på scen=)

Imorse va jag hos sjukgymnasten, 7.00, cyklade dit i regnet, va där i en 30min och fick lite övningar att göra, dit om 3v igen och få som han sa: riktiga övningar! Ska bli skönt!!!!

Dags att dra till NUS snart...jobb hela helgen!!!! mys med tjejerna imorron=)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0