överlevt mina första dagar på jobbet

hade en grymt lugn helg på jobbet, vi gjorde inte många knop, tyckte väldigt synd om vår student som hade sin helgplacering denna helg, inte mycke att lära sig då....fick iaf ge en intramuskulär inj. som jag fick övervaka, tycker inte om att ge sånna, va nästan värre att va den som stod och tittade på...Knät överlevde helgen=)

Myskväll med tjejerna i lördags, riktigt kul och härligt=) ta de lugnt, sitta och prata och sen köra singstar, gick mindre bra för mig,tjejerna va riktigt jämna=)

Igår insåg jag att de snart är dags för provföreställning för spexet=nästa helg och delar av kläderna ska väl kanske va klara tills då...så jag fick plocka fram symaskinen och börja fixa med mitt första plagg, va GALET less på att hålla på och zick-zacka och nåla, men de börjar bli bättre och bättre nu! alla överdelerna är nästan helt ihopsydda, har dragkedjan i replokalen, +att jag måste ha personen som ska ha plagget att testa så jag kan se hur urringat jag ska göra den i ryggen+hur jag ska göra med axlarna....

Film med björn sen, behövde inte använda huvudet allt för mycket om man säger så....sen fick han dra bort plåstrena på knät, nu har jag ändå haft de täckt i 3v...såg fint ut, fortfarande lite svullet, men min SG sa att de va normalt så....

Fortsätter å syr idag, ska snart ut till bror och svägerska och mysa med de fina brorsönerna, har inte träffat dem på jätte länge, håller på att längta ihjäl mig!!!! Ska bli roligt att se hur hugenbugen går=) Snart kommer brorson nr 3=) inte länge kvar nu!!!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0