nästan som på den gamla goda tiden....

spenderades både fredag kväll och lördag kväll på Villan (kårhuset för er som inte vet), fredagen va de club där, riktigt bra, synd att de va så lite folk bara. Igår va de p-fest, tema svininfluensa. Jag va ju tvungen att komma dit som mig själv, som sjuksköterska=) dock kanske inte riktigt klädd som en "vanlig" ssk, men ändå. Ni som har facebook får kolla in min profilbild så får ni ett litet hum. Jag fick ingen egen bild på mig som helfigur så strumpebandshållare och högklackar syns, men men....Ont i fötterna hade man iaf....
P-festen va rolig, bra bordssällskap, mycke folk, alla va glada, men de ändå inte riktigt som de va förr....när jag va som mest aktiv och kände nästan alla, nu va vi ytterst få som va från "den gamla goda tiden", många va saknade....

Nä, dags att sy lite tror jag, provföreställningshelg nästa helg och då ska väl nästan alla karaktärer ha en outfit, förrutom stackars dans:( så långt har vi inte hunnit än...och inte vissa av de andra karaktärerna som vi inte har fått nå mått på....

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0