The fluff is back!

japp de är de=) som kompensation för att lockarna inte fastna så fick jag en klippning och produkt. Samma tjej som klippte mig, hade 3 frisörer runt mig ibland, som de sa: miriam, ditt hår är som ett....som ett...mirakel....Vi vill inte använda ordet mysterium....=) fick ett spray för lockar och sen fick jag ett hårspray också...och kors i taket, lockarna sitter med detta spray=) så nu har jag lockigt hår=)

Har varit några lugna dagar på jobbet, många temadagar har de varit, blir som irriterad på dem ibland, se hur folk sitter med hånflin på läpparna när vissa saker sägs...de sjuka är ju också att nu när vi har blivit ihopslagna med lungan så kommer vi nog splittras igen!!! Helt sjukt!!!!

Har börjat köra igång med mitt träningsprogram nu, ska försöka komma till IKSU en 3-4ggr/v, denna vecka blir de bara 2, då jag åker upp till lule på kusinens disputation på fredag...Åker upp imorron, sen hem igen på lördag morgon för att börja jobba kl 13. Jobbar lördag och söndag, sen är jag "LEDIG" i 1.5v typ...ledig och ledig, ska inte jobba på NUS iaf, utan på söndag flyttar vi in på Sagateatern. Spexet är om 1v typ, MYCKE kvar att sy, kommer nog bokstavligen talat BO vid min symaskin på saga, så känner ni för en fika under dagarna då alla andra i spexet är i skolan så hör av er....Bra sätt at få träna lite på dagarna också innan man börjar, nu tusan ska knät bli bra! Kom och kolla på vårat braiga spex: tors-söndag visas de, kl 19 på tors,fre,lör kväll, även kl 14 på lördag och kl 16 på söndag! På sagateatern...90kr för alla föresställningar utom matinén som är på lördag!!!


Ibland slår de mig att undrar vad som kommer hända med en i framtiden....med jobb, bostad och sånt...börjar slå mig mer och mer...vi pratade en hel del om framtiden igår på jobbet, svårt att låta bli att tänka på sin egen framtid då....tänk om man kunde få en liten liten inblick in i framtiden så att man fick veta hur de kommer bli...Många tankar som snurrar i mitt lilla huvud....nån som kan komma med svar????

Nä, kanske borde fixa lite här hemma, kanske packa, kanske sy lite för ovanlighetensskull.....fast har lite svårt att sy just nu då limmet typ är slut...

hih, tycker att björn gjorde en lite rolig felringning igår=) ingen av parterna förstod vem den andre var...hihi

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0