spexveckan är nu över....

och de känns väldigt ensamt....
Började på söndan, åkte ner till Sagateatern när jag slutade, donade och hade oss, blev hemskickad där vid 23 då jag höll på att somna sittande....Sen har jag hängt på Saga mellan ca 13-00 måndag-onsdag. Saga är lite läskigt att vara ensam på....Torsdag va de premiär, nervositeten steg bland de som skulle va på scen timmarna/minutrarna före kl 19. Men oj va duktiga de va!!!! Så galet imponerad av dem!!! Efter premiären va de dags för premiärfest på Folkuniversitetet, kom väl därifrån vid 4-tiden, bokstavligt talat kämpade mig upp från sängen där vid 11.40 för att åka till Lindellhallen och träffa Fanny för att sälja biljetter. Hem och sov, en ännu bättre föreställning på kvällen, stående ovationer fick vi också=) de underbara Villan-gänget va där, dem hördes om man säger så;) snabb besök till akuten blev de också den kvällen,smet upp till jobbet och sa hej...
I lördags träffade jag mamma och små pojkarna en snabbis, sen iväg till Saga igen, matinén gick bra, kvällsföreställningen har jag hört gick bra, satt och vaktade garderoben hela kvällen....
Sen va de sista föreställningen igår, satt i publiken i akt 2 då jag aldrig sett hela den då jag alltid har hjälpt till med att klä ett visst månster då, roligt att se spexet från en annan synvinkel=) Utstädning av Saga, kändes nästan hemskt att slänga in alla våra kläder i svarta sopsäckar, som vi har slitit!!! Kvällen slutade på MAX, tror att de va 4e gången denna vecka!!! Trevlig cykeltur hem sen=) bilder finns på facebook!

Veckan har varit riktigt rolig, vi har fått mycke beröm för våra kläder=) Har bränt mig ett x antal ggr pga limpistolen!!! Kommer va så tomt nu efteråt...visst skönt att få livet tillbaka, men ändå...tur att de är nobelfesten om 2v! Hälsat på en person som jag hade tänkt undvika att hälsa på,men gjorde de ändå och de kändes bra!

Unnade mig en massage idag, va riktigt riktigt skönt!!! Hon tyckte dock att jag hade behövt 1h istället för 30min,musklerna krampade tydligen en heldel när hon tröck på dem......Har även passat på att handla idag, kylskåpet har ekat tomt nu i några dagar,har som blivit mycke snabbmat denna vecka,ska sätta mig på vågen på torsdag när jag kommer tillbaka till jobbet, jag hoppas att jag har gått upp i vikt!!!!har som stått still nu ett tag med vikten=(

dags att plocka lite här hemma!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det låter som att du haft en bra semester! Och om det är för tomt så erbjuder jag mig mer än gärna till att vara ditt sällskap :)

2009-11-30 @ 20:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0