skulle inte ropat hej

gissa vilken form mitt hår har nu??? Nästan rakt, visst jag har lite fluff och så nu, men de är inte så mycke nå mer...gick förbi frissan idag, hon som gjorde de började be om ursäkt. Inte hennes fel...de ska höra med cheferna om jag får pengarna tillbaka el inte....

kom nyss hem från Iksu, började med mina rehab övningar idag, HJÄLP va jobbigt de va, kommer ha så galet mycke träningsvärk i dem imorron är jag rädd för:( fick nästan hoppa in övning, för de går knappt att göra den, har som inge balans el så när jag gör den! Så galet frustrerande är de....
Sprang på min narkosläkare idag på avdelningen, han kände igen mig och undrade hur de går med knät...

Ser på dr House nu, han skulle vi haft på NUS....många mysterier finns de att lösa där....fast den svenske får nog va lite trevligare....tror nästan att jag ska lägga mig i sängen, är så trött.....

Jo helgen, den spenderades hos Fia på kvällen, vi myste med godis,sockerkaka och te i hennes soffa och snackade....sen söndagen blev de en del i replokalen på Haga och sy lite....hem och baka bröd.....

Hoppas ni sover gott inatt vänner små!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0