ny frisyr....

har jag nu....va och permanentade håret igår och än så länge (peppar peppar ta i trä) håller de i....fick göra mycke mindre lockar än planerat, men I like it! Kom dit kl 13, sen gick jag väl 16.30....vi hann gå igenom ett antal ämnen när jag va klar, ska ev ställa upp som gasell-brev-prov, hon som gjorde håret går frissör...riktigt duktig va hon!
Va hos sjukgymnasten innan, han tyckte att knät va riktigt bra för att va så ny opererat, hade lite dåligt samvete att jag inte gjort mina övningar så ofta som jag borde, men de har tydligen hjälpt ändå de lilla jag gjort...=)
nu får jag äntligen börja träna på IKSU igen, dock mest med medicinboll, men ändå, kommer se jätte fånig ut, men men...lite rädd för att en av övningarna kommer bli riktigt svår att utföra, då jag knappt har nån balans på vänster knä och har svårt att föra över knät över foten...SGn tror att de är detta jag kommer ha problem med i framtiden, att de kommer fortsätta ställa till med problem för mig=(

Spex om 3v!!! HJÄLP säger jag bara, vi har ju hur mycke kvar att sy som helst!!!Hur ska vi hinna, tur att jag lyckats fixa så att jag kan va ledig hela tiden....kommer bli skumt när spexet är slut....kommer bli tomt....
Får börja sy saker åt mig själv istället....

Så galet skönt att va ledig, glad att dessa två veckor har passerat nu, äntligen tillbaka i min 3-3 period nu igen!

Såg Bröllopsfotografen i torsdags, va väl rolig i början, men slutet va tragiskt, ni kan vänta med att se den tills den kommer på DVD....igår hade vi fredagsmys, idag har vi donat lite, lekt lite frissör, funderat på julklappar och så...hunnit prata med favorit Jossan också=)

dags att va lite duktig tror jag! blir en lugn hemma kväll ikväll, har massa godis, funderar på att läsa lite...kanske sy? Symöte imorron igen som vanligt....

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0