helgen som var

hängde jag och några till i medisinarspexet i Vännäs för att ha provföreställning....
Åkte dit med bussen, så maskinen fick stanna hemma....vi va ett glatt gäng som satt och funderade på vart vi skulle gå av och även hur vi skulle hitta till matsalen där vi skulle bo under helgen....
Vi hittade tillslut och sen började spektaklet=) pizza, leka lekar, bädda ut....säger bara en sak, bo 2st på ett litet liggunderlag är INTE optimalt...än mindre optimalt när den som ligger på nästa liggunderlag snarkar....och några andra snackar...fick iaf lite sömn....upp på frukost, sen började grupperna fixa med sina saker, vi sydde och prövade saker, fixade lunch, åt, sydde och sen provföreställningen=) De är så duktiga de som är på scen, vill också kunna va sådär duktig!
Sittning på kvällen, tema "I död mans kista", va pirat, hade svart korsett på mig=) Umgicks med folket, jagade mörkret i kistan, slog han:D, promenerade och sen tog jag och björn vårt förnuft till fånga och letade reda på 2 soffor som vi la oss på istället och sov på....MYCKE skönare än mitt liggunderlag!!!Råkade missa frukosten, packade ihop, städade och sen åkte vi....
I veckan glömde jag bort att jag skulle tvätta, kom hem, och kollade bokningarna för dagen och de fanns tid direkt=) så nu har jag hunnit tvätta också, vilket va riktigt skönt!

I veckan blir de en ny 4dagars vecka=( sista lediga helge nu på ett tag=( träffa SG på fredag...ska ju få "riktiga" övningar som han sa sist....

dags att fixa matlåda, sen krypa ner i sängen, ligger så på minus i sömnen efter denna vecka=(

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0