drömde inatt

att jag skulle bli kidnappad...de va en bekant som var besatt av mig som verkligen följde efter mig överallt. Hade av nån anledning bjudit hem han innan jag fattade vad han skulle göra. Lyckades smita för vi skulle nånstans, sen fick jag smita därifrån, lyckades ta mig till grannhuset på mamma och pappas gata utan att han märkte de, sen skulle jag försöka ta mig till mamma och pappas hus, direkt när jag va framför huset såg jag att han satt där i sin bil och spanade efter mig....va precis påväg att springa över gräsmattan för att smita in i huset, hade nycklarna redo....
men precis då vaknade jag...hade riktigt hög puls när jag vaknade, kl va bara 6, men jag ville som inte riktigt somna om, men behövde som göra de då jag fortfarande va trött....

dags att göra sig redo för jobbet....
Har lyckats få ledigt från jobbet under spexveckan, lyckades få att linda och johan att buffa mina pass som jag inte fick ledigt....sen fick jag veta igår att jag fått förlängt till 17/1 och sen att jag jobbar julaftonskväll...=( hade hellre jobbat nyår, men men...mor och far kommer ner, blir en alternativ jul, tidig jullunch, sen blir de att åka och jobba (hoppas att jag jobbar med nå bra människor), sen hämtas jag på jobbet och vi har en egen julklappsutdelning när jag kommer hem....pojkarna kommer ju tyvärr sova då=( hade gärna velat va med dem...kanske låter de öppna mina klappar när jag är där....

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0