I-landsproblem

är det jag har nu....
Har för mycke kläder=) vet inte riktigt hur jag ska få plats med allt....kan ju skänka bort som jag brukar, men är som rätt fast med dessa kläder....jaja, får gå igenom de imorron!
Orsaken eller kanske ska säga hjälpen till detta problem vara att jag var hos underbara Linnea igår som höll på att rensa sin garderob och av en underbar anledning så är vi i samma storlek så jag fick välja och vraka en massa=) kom hem med 2st påsar fulla med kläder=) så nu håller jag på att försöka trolla in alla kläder i garderoben, som var full även innan gårdagen...Hur ska de då bli efter NYC-resan???? MÅSTE försöka rensa lite, men men! El så får jag skaffa mig en större lägenhet, en Walk-in-closet som jag hade hos värdfamiljen är de man skulle ha!!!Hade riktigt bra översyn om va jag hade för kläder då!

Sen är ju frågan, kan man ha för mycke kläder????

Nä, tillbaka till kläderna=)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0