2 dagars ledigt=)

Japp, ledig i 2 dar nu=) riktigt skönt, så vet jag att jag har 3dar denna vecka och sen är jag ledig i 4 dagar!!! FYRA DAGAR!!!!
Nästa vecka börjar jag gå på 3-3 schema och går ner till 75% i 2månader, sen upp till 100% igen över sommarn...Slås ihop med lungan på måndag, blir intressant!!!Kommer va rätt mycke kaos i början....
Fick semester när jag ville=) De 2 första veckorna i augusti, nån som har lust att åka iväg nånstans????Sen har jag bara 2v kvar på mitt vik, sen får vi se va som händer, såg att de fanns jobb på kir 2 där jag va på praktik, tjänsterna ska tydligen tillsättas i juli/augusti:( har iaf mailat och berättat hur situationen är...kan alltid hoppas att de går att flytta på de!

Överlevde en 6dagars vecka på jobbet nu, sista på VÄLDIGT VÄLDIGT länge nu! Helgen blev intressant, särskillt gårdagen....men men, lyckades lösa upp allt, men fy va irriterad jag var! Tack och lov så hade jag bra kollegor som jag jobbade me=)

Idag ägnas dagen till att städa, så att jag kan va hel ledig imorron, då jag ska träna, ner på stan, dona lite, sen på kvällen så blir de besök! Ska bli intressant och se va de blir!

Ska återgå till städandet, måste bara avsluta med att berätta att stödstrumpor, de är bra grejer=) är kär i dem, vill inte va utan dem, precis som damen i kassan sa! Avlastar både från smärtan jag har i benen när jag lägger mig, men även knät!!!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0