Snart är de slut

I fredags hade vi vår avslutningssittning på REX med klassen....kändes grymt skumt att detta är bland de sista vi kommer göra med klassen, på torsdag så är de hej då:( Nästan hela klassen va där, tror att de saknades 4 el 5st, hade en riktigt rolig kväll=) Vi började hemma hos Erika:) Vi sjöng, spelade blockflöjt, skrattade, dansade

Till veckan som kommer så är de 4 föreläsningar till, planera examen, kramas på folk, umgås och sen kommer släkten ner...el delar av den kommer på torsdag=) Sen på fredag, då är allt över, då kan jag presentera mig som sjuksköterska...skumt, är man verkligen redo för det än???? Vart har dessa 3år tagit vägen??? Kommer man fälla någon tår? Tror att Hugo kommer va yngsta deltagaren i publiken, min fina lilla prins=) Sen ska vi inte glömma hans underbara storebror, ååå va jag tycker om mina brorsöner! Va skulle faster göra utan er?

Nu är frågan, vad händer sen? Nån som har ett jobb till övers? Har ev ett på G, har tackat nej till Ystad, de kunde inte med säkerhet betala resan ner så då valde jag att tacka nej+att jag tror inte att jag är klar i denna stad ännu, finns så mycke mer att göra, utforska och personer att träffa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0