JOBB!!!!

Nu är även kostvetenskapen ett minne blott! Igår när jag satt på föreläsningen ringde de från Med 5 och sa att de gärna vill att jag ska komma och jobba hos dem som syrra=) Var på intervjuv i måndags, skulle fått veta i tisdags egentligen, men de hade varit lite mycke den dagen så de hade inte haft tid att ringa....Var helt skakig i kroppen av glädje, efter att ha ringt till familjen så gick jag in i klassrummet och de jag satt brevid beskrev mig som: ett stort leende mellan öronen=)
När föreläsningen va slut gick jag och meddelade mitt besked till läraren och sa hej då till folket och gick leende därifrån!
Lite tråkigt samtidigt att säga hej då, visst bara gått där i 5dar, men hade hittat någar att hänga med, men men....
Så nu till en början har jag 2månader på Med 5, lät som att de kommer bli förlängt! Börjar på måndag kl 13=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0