Då va man färdig ssk

Jaha, då va man klar då...känns jätte skumt, har inte riktigt fattat det än tror jag
Blev riktigt nöjd med cermonin, många kom och såg oss i Aulan, många fler än va jag trott att de skulle göra.
Killarna som sjöng var jätte duktiga=)  Sprang runt som en stucken gris innan cermonin började...
Vickningen ute hos brorsan blev också jätte bra, så roligt att de kom så många=) va lite nervös först, blanda mina två liv, men de gick jätte bra=) tack för alla presenter och gratulationer! Vid 21 när de flesta hade åkt satte jag mig i soffan och höll på att somna, alla spänningar i kroppen inför cermonin släppte och jag fick slappna av...åkte hem med en massa rester, lägenheten luktar blommor och är lite små kaos fortfarande, måste ta och städa upp lite....

Fredagen var jag så trött så trött, när jag sagt hej då till kusinen som sovit här, la jag mig i soffan, orkade knappt kliva upp, sen blev de Umedalen och Thaimat innan jag for och träffade lite folk, blev en tripp till Origo för första gången...

Igår när jag kämpat mig upp,var alldeles för svårt att lämna sängen så blev de Villan och gratta de nya läkarna som va klara med sina 5.5år....var trevligt, men jag va rätt trött och frusen...roligt att träffa mina små villan vänner där=)
Kvällen börjades hos Johan och sen blev de Äpplet och examensfest, what a night! Riktigt roligt va de=) Alla inklusive oss som kom på släppet va finklädda, hade samma outfit som på sittningen förra vecka! Mycke hårspray blev de!
Kvällen slutade på Statoil med sara, frensh hot dog har aldrig varit så god som den va då=) är man hungrig så är man!!!
Kändes grymt skumt när man pratade med folk man inte känner och de började fråga vad man gör, att säga att man är färdig syrra var riktigt konstigt! Att sen även säga att man är arbetslös kändes också skumt, trodde inte att jag skulle behöva säga de....

Idag har de blivit mycke TV och en sväng förbi på IKSU och nu är de TVn igen, imorron börjar pedagogiken, hoppas på att få höra av från kostvetenskapen el engelskan istället, vill hellre läsa nån av dem...Ska läsa kurs fram tills jag får jobb är planen...Har även sagt till på 3:an att jag kan jobba där ifall de behövs...

Nä dags att diska undan och plocka undan lite saker!

Puss & kram  från den ny utbildade arbetslösa sjuksköterskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0