Året som gått...

Började fundera på saker och ting som hänt under 2008, några är:

*började mitt sista år på utbildningen
*började som KC på Villan
*många roliga upptåg med Villan-gänget=)
*jag och monika skrev vår C-uppsats, efter mycke slit blev vi klara
*blivit kär
*jobbade på barn 3 som uska
*spenderat flera timmar på båt,massa mer än jag någonsin har gjort
*myst en massa
*flyttat till min första lägenhet
*blivit sårad
*börjat sista terminen på ssk
*pendlat till sävar i 5v för att va på vårdcentralen där
*fått tillbaka massa knäsmärtor, så illa att jag inte kunnat sova
*suttit på akuten 3ggr, 2ggr för knät, 3:je va jag där som sällskap
*hängt på geriatriken i 5v
*hängt på psyk i 5v (OBS PRAKTIK)
*fått mitt knä röntgat från alla håll och kanter, inklusive MR
*blivit faster till den finaste Hugo som finns
*lekt mycket
*saknat
*beställt en massa broscher som kostat massa pengar
*färgat håret en massa
*skaffat nya glasögon
*firat jul:)
*sett mer av Ume
*gått omkring i en sari för en kväll, som bara blev kortare och kortare, förstår inte hur de klarar de....

Inga resor blev de, hållt mig i Ume, saknar min USA familj grymt mycke, fick kort på barnen idag, ååååå va jag vill åka dit och krama om dem!!!
Nä, dags att göra en kladdkaka, sen fortsätta sticka min sjal inför fredagens sittning och komma på hur håret ska se ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0