känns som att jag har flyttat.....

till NUS...Har endast varit ledig 1dag (i lördags) sen i måndags...jobbar imorron, sen är jag ledig i 3dar, tack och lov! Åker då ner till Björn och firar nyår=) sen upp igen och jobba 3, ev 4dar innan nästa ledighet....Blev lite less när jag såg att jag va uppskriven på att jobba en extra dag, men men....kunde nog få ledigt om jag får de till en dagtur!

Julen då? Åkte ut till brorsan i onsdags efter jobbet, mamma och pappa va där när jag kom dit, axel va helt i gasen hela kvällen, dels att de va julafton imorron +att mamma och pappa kommit ner....Vi fixade lite, sen när vi försökte lägga axel så kunde han inte sova, ville se klapparna under granen, vilket han fick=)
Vi somnade allihopa tillslut, julafton kom, hugo och pappa kom och väckte mig, sen fick axel komma in och kolla så att jag va vaken=) Vi åt jullunch, sen kyrkan....jobbet ringde och sa att vi fick komma in 1h senare, så efter kyrkan blev de att storhandla lite grann innan jag fick skjuts till jobbet...gick med tomteluvan på, som ni kan se i förra inlägget...Julen va väldigt lugn....pappa hämtade mig på jobbet, när vi sitter i bilen ringde axel, då är kl 21.45 typ och han säger: mimmi, du måste komma hem och öppna dina presenter som tomten har kommit med till dig!
Killen va vaken till 22.30, fick fina klappar, pengar till min nya mac, tjocksockar,kokbok, handledsvärmare, godis och vinglas. I säng efter detta och sen upp och jobba igen, ännu lugnare va de denna dag....
Annandagen, LEDIG!!!! Tvättade och sen kom emma hit, käkade middag och umgicks=)
Igår, tillbaka till jobbet, lugna gatan som vanligt, som de va idag också, el idag va de lite lite mer att göra, men inte mycke....Tog en sväng förbi stan och kollade in rean, kaos säger jag bara...blev bara less när jag gick där....glömde bort att stora delar av umes befolkning har semester/lov nu...fusk!!!


Nu är tankarna mest mot Gbg, ska bli galet skönt att komma iväg lite grann, känner att jag behöver de!!!Få mysa lite=) Nån som har tips på om vad man ska ha på sig på nyår????

Jo, glömde bort de, igår kom de typ GALET mycke snö här, en 50-70cm snö, helt sjukt mycke, ville som aldrig sluta, sen har de snöat idag också, börjar känna att de räcker nu!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0