dan före dan....

är de nu, ett tag sen som jag skrev har jag som kommit på...varit en hel del på jobbet nu, känns som att jag bor där, jobbar 32h extra denna månad, börjar kännas i kroppen, trots att jag "bara" gjort 16h än så länge....
Jobbar både julaftonskväll och juldagen....känns riktigt riktigt surt, men what to do? Föräldrarna kommer ner imorron, så får mysa lite med dem lite grann iaf, synd bara att man inte får träffa lilla Josef. Skypade me bror och svägerska och en sovande Josef i lördags, så fin är han, fasters lilla ängel....

I fredags hängde vi på villan och origo, kvällen slutade med snöängel och tjat om att jag va hungrig, fast maten glömdes bort när den väl va klar;)
I lördags blev de sovmorron, vaknade dock hungrig....julfika hos linus och petra sen. Go pizza i söndags, inte lätt att försöka va tyst och inte störa när den ena ska plugga...men jag tror jag gjorde de ganska bra, el?

Igår började dag ett på jobbet, jobbar 8 av 9 dagar, varav 2 är kvällsturer, kommer vara DÖD!!! såg Avantar på kvällen med björn, daniel och några kompisar till daniel. Grymt bra, hade tänkt dissa den, men men, så glad att jag gick och såg den, skulle nog kunna se den igen, fast i 3d verisionen.....

Va händer till nyår då???
Själv så ska jag åka ner och fira med Björn och hans kompisar, blir en blixt visit där, åker ner 30e och upp den 1a...börjar nämligen jobba den 2/1 igen....ska bli roligt att åka ner=) ska klämma in en fika med malin också=)

Nä, kanske borde städa upp efter sig, har slagit in en massa julklappar ikväll, kommer bo hos brorsan nästa natt och natten efter de.....men ändå, de är ju ändå jul och då kan man ju inte ha massa saker som ligger huller om buller, el hur????

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: M

God jul

2009-12-22 @ 21:07:29
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0