Mål

Har hittat ett mål nu efter semestern!
Detta mål handlar om att äta regelbundet och ofta (så gott de går med mitt jobb), träna regelbundet, sova regelbundet och helst innan detta år är slut: väga 50kg så jag får ge blod=) och för att jag tror att jag själv skulle må bättre av detta....
Ska bli en utmaning då jag alltid stått still på denna vikt, 50kg, låter kanske inte så mycke, men för mig är de det...vägt 48 som mest då mitt år i USA va klart....ska väga mig imorron på jobbet för att se hur mycke de behövs....

Måste bara berätta den glada nyheten: jag har fått förlängt året ut=) Känns riktigt bra, blev riktigt glad över att höra det chefen sa=)

Dags för sängen, 6.45 börjar jag, kl ringer 5.30.....Ska fixa inför gastros flytt till gastro-sidan=) lite läskigt att de är jag som ska göra de, men roligt att de litar på en och låter en få mer ansvar=)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0