knät....

som ni vet så har jag haft problem med mitt knä nu i ett ex antal år....har ÄNTLIGEN fått kallelesen för att göra min artroskopi! Om 1månad är den utförd!!!!
Fick kallelesen i tisdags, tog blodprover idag, träffar dr på onsdag, blir narkosbedömd på onsdag, sen kl 10.00 den 27/9 blir det op!!! Mest nervös inför själva sövningen...aldrig blivit sövd tidigare!!!

Fått veta idag också att efter nyår då mitt vick går ut, så kommer jag va inlasad=) får räkna in mina 2.5månader som uska som jag jobbade förra sommarn=) För er som inte hänger me, när man har jobbat 1år för landstinget så blir man "lasad", när man är de så måste dem fixa jobb åt en när ens vick är slut, man har en tjänst efter 2år som anställd!
Så jag är nöjd=)

Ikväll väntas de kräftskiva, min första NÅGONSIN!!!!

Blir nog Gbg helgen v 38=) hälsa på malin=) vi har inte setts på en 4år så de börjar bli dags nu!!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0