imorron blir de en ny vecka....

japp, ny vecka, nya möjligheter=)
Blir att träffa farbror doktorn på onsdag för att skrivas in och gå på anestesibedömning (sövnings-bedömning)...fyllt i hälsodeklarationen nu, tagit prover, förberett chefen att jag ska va sjukskriven.....

Kräftskivan va riktigt rolig, hade en jätte bra kväll=) dock väldigt mycke jobb för så lite mat....men de va de värt;) mycke skratt blev de denna kväll=) lisan är för söt=) puff me....=)

I fredags va vi ute hos kicki och käkade, vi va några tjejer från klassen som hade myskväll=) ni kan ju ana va vi snackade mest om....jo jobb och skvaller om folk i klassen...tråkigt avsked dock under kvällen, kommer va skumt att inte ha sin "syster" i stan nå mer=( kommer sakna dig emsan....blev rätt sent, va rätt trött när jag skulle upp och jobba igår, trots att jag gick kväll=) va nog bland de lugnare kvällarna på LÄNGE!!!! Samma idag, fast oj så trött jag va, Jossan sov över här så hon slapp köra massa bil före och efter passet, så vi satt uppe och snackade endel, roligt att umgås utanför jobbet också=) Jossan, du är alltid välkommen att sova på soffan=)

Jobb imorron, sen ledig i 3dar=) då ska jag SOVA=) och umgås, alla har ju som kommit tillbaka till stan nu efter deras lov, känns skumt att inte gå på upprop imorron!!!

That's it for now!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0