utbeordrad....

blev jag inatt, de ringde 21.50, fick sitta vak.....grymt segt, men jag höll mig vaken iaf....tur att man inte jobbar natt jämnt, hade varit skumt, lägga sig när alla andra går till jobbet och lägga sig när det är ljust ute....
Tack och lov att jag lyckades sova till 10.15 igår, sov 14h den natten, så sömnen då var välbehövlig om man säger så....
Fick några timmars sömn nu "inatt" vågar inte sova för länge så inte dygnet blir helt vridet....

KC-midda imorron=) ska bli roligt att träffa folket=) sen jobba hela helgen lång, känns mindre roligt, men men, nån måste ju...fast jag hoppas att helgen blir lugnare än va den va nu helgen som var....

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0