påsken....

Då va påsken förbi, började med att jobba skärtorsdan och långfredan...i fredags åkte jag upp till föräldrarna och blev ompysslad där! Var inte mycke lugn och ro, skönt ändå att få lite miljöombyte, trots att jag ändå ville tillbaka till stan....
Jobbat igår och idag, lugnare nu än va de va de 2 första veckorna, men mycke snurrar fortfarande, saker finns inte där de ska vara osv. Idag hade JAG inskolning, kändes grymt skumt då jag bara jobbat 2.5månader....satt mest i telefonen idag dock....så de gav nog inte så mycket tyvärr....

Imorron ska jag och träffa lill skiten och lillskitens lillebror=) har inte träffat dem på länge, faster saknar sina pojkar....ska hämta lillskiten på dagis=) han ringde idag och tyckte att jag ska komma ut till dem,  och att han vill gå på bio med mig...såg att en ny Alfons har kommit ut, kanske ska ta han på den....

Ledig imorron, jobba extra fredag kväll, ledig lördag och sen jobba söndag, måndag...

Längtar till lördag=)

Dags att fortsätta att fixa här hemma, har ett stort berg (skämtar inte) med papper som ska slängas som jag har sparat på mig och bara kastat in i lådorna för att jag skulle hitta ett papper....

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0