helgen som var

Förra veckan va hej kom och hjälp mig, inget funkade på jobbet, gick över varje dag:( helt kaos, hoppas att de lugnar ner sig snart så att vi kan börja andas lite igen....
I helgen hade vi sista Medicin 5 festen, hjälp va roligt vi hade=) de flesta va där, förrutom några få stackare som jobbad=(
Hemma hos Jens först sen ut och slå klackarna i taket på Schlager klubben=) riktigt bra va de där ;)
Jag och lena (en av våra natt sjuksköterskor) kom inte i säng förrän sent, satt uppe och snackade ett bra tag...gårdagen spenderades till större delen hos Linda (en av syrrorna på jobbet) och Niklas (Lindas sambo) med pizza och film =)

Idag är jag ledig, varit hos sjukgymnasten, behöver inte gå dit nå mer, vilket känns bra, han är nöjd med resultatet, trots att de inte är helt bra ännu...men de är bara att fortsätta träna och nu får jag även börja med bodypump=) ska bli skönt att kunna köra lite pass också, har inte riktigt vågat utan att fråga han....

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0