4 dagars ledigt=)

Japp de är vad jag har nu=) galet skönt, trots att de två sista dagarna har varit riktigt lugna=) lyfte knappt ett finger igår...satt större delen av kvällen=)
Ledigheten har planerats såhär: träna, se på spexet, renovera om min soffa på balkongen (kände mig lite dum när jag inhandlade sandpapper...inte så lätt att köpa sånt när man aldrig köpt de, vilken grovlek man ska ha och så, men bjuder på de), hänga me tjejerna, vara lite taxi, åka ut till Holmsund, stor handla, inhandla blom-lådor för balkongen (haha, tänk, min första sommar med balkong och jag kan ha va jag vill på den), sy lite,ringa ett antal samtal (som för engångs skull handlar om mig och inte patienter)...sen måste jag även på möte på jobbet....Hur ska jag hinna????


Måste bara avsluta med att säga att jag hade inte klarat av jobbet om de inte varit för mina underbara gastro ssk:or och usk:or! De är helt underbara!!!!

Dags för sängen så jag ska orka med allt...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0