1 ynka dag kvar....

av ledigheten....känns lite tungt att gå till jobbet imorron, men men...rätt skönt att va ledig ändå...Har några få saker kvar på listan att göra, men de mesta är antingen gjorda el påbörjade! De enda som jag får vänta med är att skaffa blomlådor till balkongen, måste låta de bli lite varmare ute först...
Börjar sakna mina kollegor, bra betyg el hur till dem=)

Dagens mål är optikern, Maxi, en liten sväng till Villan, sen ska jag fixa här hemma, laga lite mat som ska inhandlas på Maxi....

Grattis i efterskott till världens bästa Malin som fyllde år igår! Vi måste hitta nån helg snart som vi kan ses!!!!

Sen tycker jag att en viss person (inget namn, du vet vem du är) ska försöka ta sig upp till norr....
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0