Spännande.....

Fick idag ett mail där de stod: "Tack för visat intresse av att arbeta hos oss på UMAS. Vi har mottagit din ansökan till rubricerad tjänst. Totalt har det inkommit 13 ansökningar och rektyreringsprocessen kommer nu att påbörjas."

Helt galet, trots att de är 12 stycken till som har sökt dit, som antagligen har massa mer erfarenhet och antagligen är barnsjuksköterskor så kan man inte annat än hoppas och hållar tummarna!!!!

Praktik hela helgen, gick bra, men de hände väl inte allt för mycket....
Ny frisyr har jag också skaffat mig, el ny och ny, påminner väl om den jag har haft, men ändå....skönt är de iaf=) va som på tiden, nu ska jag kasta in en färg i de också, men de blir nog till helgen tror jag....får se!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0