Ska träffa farbror doktorn imorron

Imorron ska de börja utreda mitt knä...lite nervös är jag...en kompis kollade på de i fredags, han misstänkte minisken, får se va dem imorron säger.....
Har även sökt mitt tredje jobb nu, fick lite respons från barn på UMAS; de kommer nog vilja ha en mer erfaren ssk....förvånande???? NEJ!!!!
Har sökt på kardiologen och typ stroke nu också....stroken lät i annonsen som att de va öppna till ny exade ssk:aren
Imorron ska jag ringa till Drottnings Silvias barnsjukhus och prata me dem och kolla om de behöver nå personal...

Håll tummarna!!!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin

2008-10-26 @ 23:00:24
Postat av: Malin

JAG HÅLLER ALLA TUMMAR JAG KAN! VILL ATT DU SKA KOMMA!!!!

2008-10-26 @ 23:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0