Helgen som var....

Dags att uppdatera här lite tror jag bestämt!
Gårdagen va helt underbart bra, hade jätte roligt=) kommer sakna mina villan kompisar när jag slutar nu...
Vi hade herrmiddag igår för de engagerade killarna på villan, de kom dit i sina turbaner, fick träffa kärleksakuten, sen fick de åka ut och göra div uppdrag runt Å-hem, vi hade väldigt roilgt åt kortet som vi fick av dem=)
Sen gjorde vi middag åt dem, alla iklädda saris, temat för kvällen va Indien=) sen va de club zoo och vi dansade en massa!!!

I fredags jobbade jag på sittningen, var en väldigt lugn kväll!vilket va behövligt efter min vecka på praktiken, trivs inte alls!!!
går under namnet "elev 1" av min handledare!!! lever nu för mina lediga dagar! har 3 dagars ledig denna vecka, fre-sönd, ska röntga höften på fredag, ska tjata lite mer på MR:en, ska till sjukgymnasten den 4:e, knät har varit riktigt bra på sistone, så skönt att kunna va en "hel" människa igen!!! att inte behöva ha ont hela tiden, nu gör de ont lite då och då, men de överlever man!!!!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0