ont ont

de är va de gör...
Drog visdomständerna i torsdags, de blev så att vi drog BÅDA nedre och de känns....el de känns när alvedonen och ipren går ur kroppen, tänkte att jag skulle försöka låta bli att ta nu innan jag ska lägga mig, men de sket sig....fick ta, så nu sitter jag och väntar på att de ska börja värka....Svullnaden har tack och lov börjat lägga sig=)

Helgen har varit väldigt lugnt, var p-fest på Villan, men lilla jag orkade inte gå, kraften gick ur mig efter att ha fikat med Pernilla! Men roligt va de att träffa henne igen=)

Sitter nu och inväntar att någon ska skicka in första arbetet för praktiken, vill inte va först att skicka in, vet inte riktigt vart pappret är, duktig som man är, el så inte....

Har gjort fudge idag, har inte vågat smaka än, hoppas att de blev goda, vi får se...

Va hoppigt allt blev, orkar inte skriva i löpade text, sista veckan på denna praktik börjar imorron, kommer knappt va på avd denna vecka!

Ska ta och slå in favvo-pojkarnas julklappar! Ska äntligen få träffa dem igen imorron, ska på Axels luciatåg också:)

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0